ilkaybalkes merhaba 🤗 benim 14. Haftamda başladı sağ elim de baş parmağım işaret parmağım ve orta parmağım uyuşuyodu geceleri sancıyla uyanıyodum. Ödeme bağlı karpal tünel sendromu oluyor ellerde. Atel takmak çok rahatlatıyor. Elinizin üzerine yatmayın yüksekte tutmaya çalışın ve yumurta çırpmak gibi tekrar eden hareketleri yapmayın. Şuanda söylediğim 3 parmağım 7/24 uyuşuk 😅 doktor doğurduktan sonra kırkı çıkana kadar düzelir dedi.