Benim de hiç bir şeyim yoktu, 20. haftaya geldiğimde siyatik ağrım başladı, 24. haftamda mide yanması yaşadım, 26. haftamda Magnezyum desteğine başladık, kendi kendime nazar ettim diyebilirim. Yine de şimdi iyiyim. Onun hareketlerini hissettikçe sonradan ortaya çıkan acılar da umrunda olmayacak, keyfini çıkart ☺️