Serra5 benim olursa ikinci hamilelğim olacak. Bir önceki hamileliğimde kızım 23 haftalıkken bize veda etti. Onu kaybedeli dört ay oldu. Herşey temiz çıktı. Sebebi yoktu.
ikinci gebeliğim olursa eğer, şuan iğneyi vurulalı 11 gün oldu. Bu süreçte ilişki de oldu tabi. Açıkçası benim bu üç gün daha da yoğunlaştı ama çoook diyemem. Hafif bir kasık ağrısı , ani yorulma, birde bugün kendimi bildiğim için fark ettim. Ben sade yoğurt asla yiyemezdim. Öğürürdüm. Fakat ilk hamileliğimde yoğurt yerken içim ferahlıyordu ve sade yoğurt yemeyi çok sevmiştim. Doğumdan bir süre sonra yeniden yiyemeye başladım. Bugün ise yemeğin yanında yediğim sade yoğurt yine öğürtmedi. Ben açıkçası ilk gebeliğimle kıyaslıyorum onda böyle olmuştu şimdide öyle oldu vs diye. Asıl sonucu pazar günü alcam bakalım nasip kısmet 🤲🏻 Rabbim isteyen herkese nasip etsin ama en önemlisi sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin ve ömürleri de hayırlı ve uzun olsun ❤️