Herkesin bayramını kutluyorum öncelikle 🙈💐evde resmen özcan denizin geçmiyor günler şarkısını dinleyerek dolaşıyorum 😂 biliyorsunuz bi çoğunuz ben çatlatma iğnesi yaptırdıktan sonra ilişki denedik ve doktorum 17 mayısta kanda gebelik yaptır dedi. Ama ben dayanamayıp erken gebelik testi yaptım o pozitif geldi 🤲🏻 Fakat bu seferde yalancı pozitif olabilir dendi 🥴 bu sefer de belirtilerim gün geçtikçe arttı mı azaldı mı diye takip etmeye başladım 🤭 ilk hamileliğimde yüzüm de asla sivilce çıkmazdı benim o an çıkmıştı, koku hassasiyetim artmış ve kasıklarım ağrımıştı. Şimdi aynı şeyleri yaşadım. Mesela bugün iğneyi vurmamın üzerinden tam 10 gün geçti yani belirtilerin hafiflemesi lazım diyorum ama bugün yemek yaptım söylemesi ayıp kıymalı bişeylerdi. Aradan zaman geçti ve eşime su getirmesini rica ettim. O getirdiği bardak bana bir kıyma koktu sanarsınız kasabın dolabına burnumu sokmuşum da öyle su içiyorum 😂 ayhh bu bardak piss dedim adam kokluyor hayır bişey yok bu bardakta dedi elinden bulaşmıştır diyor elimi kokluyorum bir sorun yok kokmuyor ama bardak kokuyor 😂 şimdi yatarken de dişleri fırçalarken fark ettim ki yüzümde sivilceler oluşmaya başlamış minicik minicik 🙈 pazar günü test vermeye gideceğim ısrarla bekliyorum ki iğnenin etkisi varsa da o zamana gitmiş olur sabret diye ama geçmiyor günler bacılar, geçmiyor günler kardeşler 😂 kendimi herşeye hazırlıyorum ama vücudum beni sanki olumlu sonuçlara daha çok hazırlıyor gibi bilmiyorum 🙈 heyecanımı ve belirtilerimi paylaşmak istedim sizlerle 🤗🥰 pazar günü iyi yada kötü haberi vermek dileğiyle 🤲🏻🤲🏻