Minicikkiz Bende tırnağım kırılsa tüm gün ağlayabilme potansiyeli taşıyan bir anneyim, ama söz konusu o minik olunca insan kendisini unutuyor birdaha olsa bir daha doğururum o ânı hatırlamak için 🥰 Ben evde sancım geldi sonra hastaneye gidince muayene ettiler birkaç cm açılma olduğunu söylediler, sonra da doğuma hazırlandım doğum başladığında iğnemi vurdular. Doğumun adı: Normal epiduralli doğum. Teşekkür ederiim. 🥰👼🏼🌸