Semanuratak
Yusufaras81 Kısaca doğumumu özetlemekle başlayayım ben en iyisi 😁 Akşam üstüydü hafif bir sancı kaplamıştı belden aşağımı bende eşime haber verdim bu böyle gitmez hastaneye gidelim dedi. Erken doğum oldu. Doktor baktı işte muayeyi (buraları kısa kesiyorum.) Sonra doktorum açılman var bebeğin doğma vakti geldi dedi doğuma hazırlandım. Belimden bir iğne vurdu, vurulurken bile hissetmedim resmen 🤷🏻♀️ Sonra doktorum yavaştan ıkınmaya başla falan dedi bende diyorum hissetmiyorum ki ıkınmamı nerden anlayıp yapıcam dedim doktor yardımcı oldu hissetmedim ama ıkındım 😁 Eşim falan da şaşırdı garibim acıyor mu felan diyor 😂 Gerçekten acı hissetmedim saysak 3 ıkınmaya oğlumu kucağıma aldım bildiğin. Dikiş falan da atılmadı kolay oldu bildiğiniz. Ayağa çok rahat kalktım hatta doğumdan birkaç saat sonra eve döndük hafif bir uyuşmam oldu ama değdi bence. Yani neticesinde korkuya no gerek diyoruz kızlarr 😂 (Birkaç dakika arayla tekrar vurdular ama hissetmedim, belirtmeyi unutmuşum.)