Minikpandam1 oooooo ben de vardı aynısı tam gece 2 de midem zil çalar dı😅😅herşeyi yerdim biraz zeytin aman peynir yok helva aman orda yoğurt ta varmış ya bir bardak ta meyve suyu üzerine kek öffff domates nerden çıktı hadi onuda yiyeyim aman yatağa geçiyorum zaten 1 muz dur 1 kivi de alıp yatakta uykuya dalarken yerim 🤣🤣bu benim.2 ay önceki iç sesim ve hepsini de uyguladiklarim şu an 35 haftalık oldum kilom da 71 di geçen gün ve doktor kızdiktan sonra g3ce dayandim yemiyorum artık su icip yatiyorum😆😆😁😁🤣🤣🤣