Minikpandam1 vitaminli şeyler ye doktoruma söyledi eşim hocam çok fazla yiyo gece gündüz diye doktor hemen meyve salata falan tarzimi ekmek vs falan mı dedi bende salata sebze meyve çorba falan hocam dedim ha tamam ozaman asirisina kaçmadan ye ekmek olmadığı sürece dedi öyle yapiyodum gece yemelerimde hep ondan da almamışım diye düşünüyorum 😊Benimde var çoktan çıktı 😂