Selam güzel anneler buraya bana da post açmak çok şükür nasip oldu. Öncelikle her şey sabır tüm zorluklar geçiyo kucağımıza aldığımız anda bunu doğum anında çok iyi anladım 😌
Birinci yıldönümümüzde kızımın varlığını öğrendim bize hediye oldu. Kolay olmasa da çok da zorlanmadım hamilelikte en azından düşük tehlikem yoktu. Mide bulantılı bel ağrılı sonlara doğru da ayak ağrısyla tamamladım bu süreci.
Doğumuma gelecek olursam suni nişanım bozulmuştu ardından sızıntı şeklinde suyum geliyodu normalde özel hastane takipliydim ama memlekete gelince devlet hastanesinde devam ettim. Suyum sızdıkça endişe ettim gece acile gittim yatış olacağını ve ertesi gün suni sancı verileceğini söyledi, kabul etmedim imza attım çıktım. Ertesi gün takipli olduğum doktora muayne oldm suyumun sızdığını söyledim aslında yeterli ama su kanalı açıldığı için enfeksiyon ve kordon sarkması olabileceğinden o da yatış istedi. 11 de suni sancı takıldı alttan muayene yapıldı kasarsanız gerçekten zorluyo 1 cm açıklık vardı akşam 9,30 da hafif sancılar geldi 3 cm olmuştu, giderek ağrım artıyodu aç susuz ve uykusuzdum. Her an sezaryen olabilir diye su ve yemek yasak dedi ebe ama sağolsn ara ara yarm bardak su getirmişti ☺️ Sabah 5 e gelerekten sancım şiddetlenmişti ve o an acıyla bağırınca doktor ebe ve hemşireler hemen geldi doğumun başladığını ve uzun ıkınmamı söylediler. Bağırmak yerine uzunca ıkın bi kere de çek sancıyı dedi bacaklarımı ayırp kendime çekmemi söyledi dediğini yaptım biraz uzun oldu kızımın aşağı inmesi ve başını görünce hemen çatala çıkardılar bi kaç ıkınmayla bebeğimin sesini duydum 🤲🏻 çok şükür o an bi ohh dedim ve kendimi geri yasladım dikiş atıldı ve bebeğimi ebe getirdi dikiş atılmasına bakmayayım diye emzirelim dedi 😂
Şu an 6 günlüğüz çok şükür her şey yolunda sorularınız varsa cevaplarım Rabbim sizlere kolay doğum nasip etsin 😍🥰