Rabia42 vallahi benimde ilk ama nefesimi darltan sancım oldu çoğalmasını bekledim hastaede rezil olmamak için. Anlıyomuşsun mutlka suyu sancıyı korkma yani.Ya üniversite hastanesine gidiyorum açıkcası memnun değilim. Doktor değişiyo sürekli. Ve ultrason doltoruda değişiti o yüzden pek güvenemiyorumda 🤦🏽♀️