Tupanne Kaya13 ederim tabi ki inşallah Allah kalp atışını duymayı da nasip etsin seni çok iyi anlıyorum tuttu mu tutmadımı kese göründüğü bebek var mı kalbi atacak mı şüpheler hiç bitmiyor hep iyi düşün iyi olsun ☺️
Selenimom Kaya13 evet canım 2 embriyo transferi oldum. İçimden bir ses ikisi de tuttu diyor ama hayirlisi
Sadiyy35 Kaya13 canım hiç birimiz doktor değiliz burda onların değerlendirmesi farklıdır elbet kendini sıkıntıya sokma belki yavaş gidip birden artıcak bilemeyiz
Kaya13 Sadiyy35 tabikide öyle aslında içim rahattı eşim huzursuz etti beni sürekli düşük kimyasal gebelik videoları izledi aklıma soktu oda heyecandan yapıyor ama beni kötü etkiledi sonuç olarak.. inşallah bi anda yükselirrr🙏
Kaya13 Tupanne çok teşekkür ederim inşallah hepimiz için herşey güzel olur sağ salim alırız kucağımıza 🙏
Tupanne Kaya13 ah ahhhh seni d eşini de o kadar iyi anlıyorum ki ☺️ Telegramda tüp bebek grubu bayanlar grubu var ekle istersen aklına takılanları sorarsın 😘
Mom54544 Kaya13 benim transfer sonrası ilk değerim 245 2 gün sonraki değerim 345 di 2 de 1 tutturduk biz embriyo olarak her ne kadar ikiz istesemde 2.si tutmadı bı tane nasipmis sağlıklıcaa ilerliyoruz şu an canım inşallah seninde ilerler sağlıklıca
Tupanne Mom54544 değerinin düşmemesi olumlu bişey hayırlı haberini de bekliyorum inşallah ☺️Ne zaman oldun transferi
Kaya13 Mom54544 yaa çok sevindim şu an çok az yükseldi diye dertleniyordum hemen hemen aynı benimde 255 yazmışım ama 225 çıkmış 2 gün sonra 305 80 artmış inşallah sağlıklı devam eder 🙏
Mom54544 Kaya13 İçini ferah tutmaya çalış biliyorum çok zor ama inan olcagna ben kendimi yedim betada görene kadar gördükten sonra artcakmi dedim arttı kese var mı içi boş mu dolu mu sağlıklı ilerliyomu derken 19 haftayı deviriyoruz şu an çok şükür 😊
Tupanne Kaya13 dertlenmek bebişine de sana da zarar vermekten öteye gitmez olumlu düşün elini karnına koy onunla konuş emin ol hissedip sana güzel haberler verecektir ☺️
Kaya13 Mom54544 aynı durumdayım işte bende ilk beta yı görmekti gördük çok şükür şimdi kese kalp atışı tatlı heyecanlar 🙈
Selenimom Mom54544 Hep öyle oluyor ya. Benim ikinci gebeliğim diyordum ki 2.sinde çok rahat olcam.yine değer 2ye katlanır mi kese olur mu kalp atar mı diye başladım dusunmeye