Kaya13 içine şüphe düşürme sakın inşallah güzel bi şekilde ilerler.Doktor bizden iyi bilir tabiki.İnşallah pazartesi gittiğinde hersey yolunda olur.Kese içinde acele etme pazartesi görünmezse bile 2 3 gün sonra görünür dert değil yani.Kendimden biliyorum beklemek zor.Ama lütfen iyi düşün iyi olsun.Olacak olan bişeye de zaten engel olamıyoruz o yüzden sen içini ferah tut Allah’a bırak canım😊