Milenka Acemianne12 normal doğumdada ikiside aynı şeyi yapıyor diyebiliriz ama önemli olan siz nasıl rahat edeceksiniz . Siz nasıl rahat edecekseniz o olmalı bence
MucizeAnnesii Acemianne12 canım takipli doktoruna git . 35 ten sonra dönebilir hatta Doğum anında bile dönebilir bebeğin . sezeryan istiyormuşsun bi anda kendini normal Doğumda bulma
Eslemnur Özele gidiyorum doktorunda iyi ama terslik olursa araştırma hastanesi daha iyi başakşehir cam sahura hastanesinde arkadaşım dogum yaptı çok memnun kalmış hastaneden randevu aldım bakalım kararsızım zaten sezeryanla olacağım için
Kbra_em Cagemeg saol ya benim neden bilmiyorum ama devlete karsı bi ön yargım var. İlk doğumum özelde oldu sanırım o yüzden.
sevda_ak Acemianne12 imkanın varsa hemde sezeryan olacaksan özelde ol tabi ki canımkendini rahat hissetmen çok önemli eşinde yanında olur hem bebeğin hem senin
elaveipek Devlette keşke hep aynı doktora muayene olup o doktorda doğum yapabilsek benimde ikinci doğumum özelde yapıcam çam sakura evime 10 dk ama cesaret edemiyorum
Efeela 2prensannesi2008 evet kendi odamda çektim sancıyı. Doğumun başladığı an doğumhane de yine ayrı bir odada oldu.