Efeela YagmurAnnesi normal doğum da doğumhanede yan yana yataklarda birbirinin sesini duyarak doğuruyorsun demişlerdi bana bulunduğum ilçe için. Ben sırf o korkudan en baştan hep özele gittim ve çok memnun kaldım. İkinciye hamileyim bunda da özele gidiyorum. İmkan varsa özel öncelikle düşünülmeli. Yoksa devletteki doktor da iyi araştırılmalı.
YagmurAnnesi Efeela ben devlettr yaptım sancımı tertemiz ferah tek kişilik odada çektim. Doğumumu da tek kişilik odada yaptım.. Milletin ağzı torba değil büzesin hesabı çok biliyorlar destek olcaklarına ha bre köstek oluyorlar
zeroglu12 Acemianne12 bence araştırın soyleki bildiğim kadarıyla devlet hastanesi normal doğum icin ısrar ediyorlarmış sezeryanda en son ana kadar bekliyorlarmış bir refakatçiydi gecen sene bu sene alıyorlar mi bilmiyorum sezeryanda normal doğumda ise kimseyi almıyorlar bir bebek bir annesi 🙄doğum sonrası hem kendinize hem bebeğinize bakabilecekseniz ne ala çünkü ben özelde yaptım gayet iyiydi iyileşmem çabuk oldu eşim yanimdaydi bebeğe annemle eşim baktı kanama durumu olduğu icin söyledim 🙂O zaman kovit yoktu 🤗
Cagemeg Kbra_em Profilimde detaylı hikayemi anlattım canım bakmak istersen. Tekrar söyliyim kötü bir muamele yoktu en korktuğum oydu aslında, 12 saat suni sancı çektim ve yanlızdım. Telefon dahil herşeyini alıyolar. Yanlız başına olmak beni çok zorladı.
kmslksrr Acemianne12 belli bir haftadan sonra bebek ters ise yani makat geliş ise dönmez.Ama bebek ters diye bence doktorunuzdan vazgeçmeyin.Sezeryan diye geçmeyin sezeryandq büyük bir ameliyat sonuçta doktorunun iyi ve kaliteli olması lazım.
Elif95Kuzey Acemianne12 bu aralar ben dahil herkes özel mi devletmi diye soruyor bende dün sordum 30+4 bugün özele gidiyorum ama Doğumhanesimi çok basık dar bulduğum için açıkcası istemedim nefes alamadım görünce birde herkes devlet falan diyor bana da ben iyi yorumlar aldım şuan fikrim değişti gibi bende devlette Doğuma karar verdim sayılır. Daha tecrübeli oluyorlarmış Doğum konusunda herkes hemen hemen devlet diyor bilemedim. Bende eşim girsin istiyorum doğumuma biz küçük yerdeyiz Mardin’de ve hastane de tanıdıklar falan var inşallah sokabiliriz bi şekilde çünkü ben çok korkuyorum 🙈 o yanımda olursa güç alırım ondan nasip herşey Allah hepimizin gönlüne göre versin 🙏🏻
Merbube Hvvatrs araştırmanızı öneririm. Ya da muhakkak bir ebe ile çalışmanızı. Her gebe için farklıdır. İstanbuldaysanız samimiyetle ebe_cavide’yi öneriyorum. Ya da gebe pilatesi yaptıran spor hocaları da bu egzersizler hakkında yardımcı olacaklardır. 🌹
Berra71 Acemianne12 kimi memnun kimi memnun değil devletten. Bende özelde istiyorum zaten korkuyorum doğumdan bu yüzden devlette yapmam en azından eşim yanımda olur. Eltim özele gidiyordu ama doğumu devlette yaptı çok memnundu sende orda yap dedi çok iyi ilgilendiler falan. Özele gitmişti tansiyonu baya yüksekti riskliydi yani acil sezaryan demişlerdi eltim kabul etmemiş ti apar topar devlete gitmişti tam 24 saatten fazla kaldı doğumhanede ama normal yaptı iyiki gittim diyor
Kivircikk Acemianne12 bende şuan 2ayligim ve kaç defa gitmeme rağmen çok memnunum doktorumdan özelde devam etmek istiyorum eşimde özel tercih etmeni istiyor ama kayınvalidem devlet diye tuturuyor kendi doğum yaptığı hastanede benimde yapmamı istiyor şuan beraber yaşıyoruz laflariyla söylenip duruyor onun dediğini yapmak zorunda değiliz yani ben nerde rahat etmek istiyorsam gider orda dogumumu yaparim
Efeela 2prensannesi2008 evet kendi odamda çektim sancıyı. Doğumun başladığı an doğumhane de yine ayrı bir odada oldu.
Selver07 Her zaman normal doğumu devlette yap zaten sen doğuruyorsun sancıyla derler doğru da eğer ki sezeryan olacaksanız özel de yapın gerçekten rahat ve ilgi oluyor ☺️
Kbra_em Cagemeg saol ya benim neden bilmiyorum ama devlete karsı bi ön yargım var. İlk doğumum özelde oldu sanırım o yüzden.