Ya ben hep normal istedim sezeryana hep bi onyargiliyim
Nolursa olsun bi ameliyat açılıp kapanan bir deri yarası onun acisi ağrısı
Bir yere surterse o kısım bebek kucagimdayken ora alırsa
Gobek sarkarsa,kiloyu göbekten zor verirsem,o iz hafiften olsa gözükecek ilerde
Hahahha bi cok şey sayabilirim galiba hep korkum var sezeryana