şuan bu konu için bende forumlara bakmıştım karşıma çıktı resmen 😁 30.haftaya girdik bizde de hareketler yavaşladı eskisi gibi fazla ve sert değil. yavaş yavaş dönüyor. Bir kaç doktorun videosuna baktım, 30. hafta sonrası yavaşlar diyor, dinlenince hareket etmezse doktor kontrolü diyor. Yatınca ve tatlı yiyince hareket ediyor, sanirim bizim bu haftalar sonrası hareket azalacak ve yavaşlıcak😊 bugün bütün gün onu takip ettim hareket edicek mi diye stres yapmayalım inşallah 🤲🌼