Eylem_kaya07 Merhaba 23+4 olduk biz ❤️ sancılarım çok oluyor, sık idrara çıkıyorum, belim ağrıyor hep 🤦 çok şükür fazla agirlasmadim ama 20 dakika oturuyorum belim ağrıyor uzanıyorum 🤦😂 daha çok var doğuma böyle ne yapacam bilemiyorum 😂
Seyda652 MinikMicizem oh şükür bende 25+3 oldum canım sende tekmeleri asagısa hissediyomusn arada bazende idrar torbanın üzerinde he bide göbek deliğinin orda sanki içerden dönüyo gibi acile gitsemmi bilemedim ya
Ysmn029 Seyda652 göbek deliğini bilmiyorum da aşagıya vurma olayını bende yaşadım böyle can yakıyor baya☺️ Sordum doktora alanı çok geniş bu yüzden çok hareketliler ayaklarıyla poposuyla baskı yapar çişin geliyormuş gibi hissedersin normal dedi😂
Seyda652 Ozgemhmt bende arada asagıda hissediyodum bugün hep göbek deliğimin üzerinde hissettim böyle poposunumu dayıyo desem yada dönmeyemi calısıyo tam anlamadm
Ozgemhmt Seyda652 Bu haftalarda kilosu hızla artıyormuş o yuzden hareketlerini daha net hissetmeye başlıyoruz korkulacak bişey yoktur bence🤗 Benimkide geziyor heryerde. Dün çok şiddetli ve hizlı titretti karnimi. Hareketsiz durdu baya.Korktum bişey mi oldu acaba diye. Sonra normal hareket etmeye başladı. Arada korkutuyor haylazlar😃
Seyda652 Ysmn029 heh aynen arada çişim geliyomuş gibi hissedyrm benimkide asagıda yukarda hareketlerni hissedyrm
Ysmn029 Seyda652 normalmiş canım için rahat etsin çünkü oldukça bende korkuyorum bi tuhaflık mı vaf diye
Ysmn029 Seyda652 nasıl bir riskin var canım benim de riskli değil ama bir kaybım olduğu için korku çok şükür şimdi bi sıkıntımız yok da
Seyda652 Ysmn029 rahim agzı yetmezliği var canım dikişliyim suan ama cok şğkür güzel gidiyo tek ve ikiz olmakla birlikte üç evladımı kaybettim bu üçüncü gebeliğim