Asil_Egem MinikMicizem bende şimdiden ağırlaşmaya başladım şimdiden böyleysem diye sonumu düşünüyorum 😂😂😂😂😂bide zaman sanki hiç geçmiyor gibi hiç bitmicek gibi o kadar sabırsızlanıyorum ki🥰🥰🥰🌸🌸
blue5 MinikMicizem cabuk yorulma ve nefes nefese kaliyorum hemen kisa bir yuruyuste :( Bir de ellerim ve ayaklarim şişti gibi😐
Sinemdmrcoglu MinikMicizem sureklı WC deyim valla ya ayak yanmam var bıde bır an önce agustısu beklıyorum 😀
mavipinokyo Tam 25 haftaliğim birkaç gündür biraz iş yapsam hemen belim ağriyor nedense ama çok şükür başka şikayetim yok 3. Trimesterı bekliyoruz 😊💙
Aryakusveannesi Bende 25. Haftadayım 🤗 karnımın altında göbek deliğimden aşağıya kadar bugün farkettim bi çizgi oluşmuş. Sizde de var mı?
Ozgemhmt 25+1 im😊 Herşey güzel yalnız çok ayakta duramıyorum ağırlaştım. Yorulup yatınca kolay kalkamiyorum yerimden. Oğluşumu bir an önce kucağıma almanın hayali ile geçiyor günlerim 🤗
Seyda652 Ozgemhmt bende 25+2 bende öyleyim ya yan yatınca doğrulunca mideden asagıya bi agrı inşyo bugünde hareketlerini tam göbek deliğimde hissettim dönüyo gibi arada idrar torbamda hissediyorum sizlerdede öyle oldumu hiç benimkinin ayaklar asagıda
MinikMicizem Seyda652 Dktra soryorm norml dyo bide ara ara toplanyo onada norml dyo biz bide serklajliyiz daha çok korkuyo insan haliyle
Seyda652 MinikMicizem bende serklajlıyım canım şükür daha toplanma hissetmedim buhün sadece tam göbek deliğimin orda sanki içerde saniyelik dönüyomuş gibi hissettim
MinikMicizem Seyda652 Rabbim yardimcimiz olsun inşallah kaç haftalıkken serklaj oldunuz yatarakmi gecyo sureciniz
Abide91 Sukur bizde iyiyiz biraz yurudugumde nefes nefese kaliyorum ve bel agrim cok oluyo kendimi cok agirlasmis hissediyorum simdiden :)
Seyda652 MinikMicizem 13 haftalıkken atıldı canım ailemin yanındayım normalde doktorum nrmal hayatına dönebilirsin dedi ama ben genelde yatyrm
Seyda652 MinikMicizem oh şükür bende 25+3 oldum canım sende tekmeleri asagısa hissediyomusn arada bazende idrar torbanın üzerinde he bide göbek deliğinin orda sanki içerden dönüyo gibi acile gitsemmi bilemedim ya