zeyesra
İlk iki bebek riskliydi olmadı. Şimdi yine hamileyim riskli ve 10+1 olduk diğer bebeklerde hamile gibi değildim hiç zorlanmamistim.
Ama bu hamileliğim. Beni bunaltiyo nefes alamıyorum burunlarim tikaniyo . Uyuyamıyorum kemiklerim batiyo ve sürekli yiyorum 57 den 61 oldum. 😅 Hergun iğne vuruluyorum arada sızlıyor. çok zorlaniyorum. Çok şikayetim var😅 ama hamd olsun bebeğim sağlıklı olsun kucağıma alayım. Varsın böyle olsun . 🥰 Yeterki kavusayim. 🤲🏻 Eşim diyoki bu bebegimiz 8 haftayı geçti ve hamilelik zor geciyo demekki kucağımıza alicaz . Aman hep böyle ol diyor 🤭 garibim benim gibi zor olsun ama doğsun yeterki.
Düşüncesinde . Dediğimm gibi diğerleri bu şekilde değildi kalkpleri durdu. Ama çok şükür 10 haftamiza girdik ve saglikliymisiz.
Rabbim sana ve herkese bana. Hepimizin kucağını doldursun insallh 🤲🏻