zeyesra Neler yapıyorsunuz kızlar 8+2 yiz🙏🎊Koku hassasiyeti dışında her şey yolunda…mutfağa girmediğim gün çok rahatım.. Onun dışında sabun bile kokuyor.. Sizde durumlar nedir ballar🕺🤸♀️💘🍯
Lokumunannesii zeyesra 2 gün sonra 7 olcaz bizde bulantı kusma yok sadece çok çok fazla acıkırsam yerim bişeyler onun harici iştah 0 kızımda öyle degıldı bulantı üzerine bulantı perinsan olırdum
mer06 Son kontrole 2 gün önce gittim, bi daha ki bir ay sonra sizlerde de böyle mi? 8 Haftalık gebelik için soruyorum 🙏🏻 zeyesra
Elmeray Bende 8haftalık hamileyim❤️Ne güZel sanki gün farkımız var ya ilk hamilelik mi? Allah sağ salim evladina kovuşmayi nasib etsin Amin
zeyesra Lokumunannesii Herkeste farklı ilerliyor süreç.. İştah problemi yok şükür, yeterki koku gelmesin😅
rgk mer06 ben 2 hafta da bir gidiyorum şimdilik, 8+4. ama yeni korona geçirdim doktorum o yüzden de sık çağırıyor olabilir. aylığa döneceğiz dedi çünkü
havvatolga mer06 evet ikili taramaya girilicek dedi doktorum bende iki gun once gittim 1 ay sonra ikili tarama var
zeyesra rgk çok geçmiş olsun Anestezi07 daha hiç bulantı ilacı içmedim.. Mutfağa girmediğim gün, günüm çok güzel geçiyor yani bende buluntıyı fiziksel faktörler etkiliyor
rgk zeyesra koku bende de aynı, ki yakın zamanda korona geçirdim koku gitmişti sadece yoğun kokuları alabiliyorum şu an ama sıvı sabun çok yoğun geliyor bana. netten bak istersen kokusuz sabun bulaşık deterjanı vs var. ben onlardan aldım
Anestezi07 zeyesra Ya çubuktan bile tiksindim o kdr söyliyim derbeder haldeyim 😁 peynir ekmek yiyorm sürekli ona şükrediyorum. Artk alışmaya çalışıyorum da umarım uzun sürmez diye dua ediyorum
Sareliidunyam zeyesra valla benim ilk hamileliğim de geçmedi. Doğuma giderken bile kusarak gidiyordum 😒 9 ay sürdü