Deniz92 adetimden neredeyse 1 hafta önce bulantım başladı. Akşam yatma vaktine doğru gelen bulantılardı ve 2.gebeliğim ilkinde hiç bulantım olmamıştı. Yalancı bi belirti değildi bence çünkü devam etti sonrasında da benzer şekilde. Testlerim pozitif cıkmıştı ama snin kadar erken yapmamıştım sanırım adetime 3-4 gün vardı test yaptığımda. Allah gönlüne göre versin. Sevgiler.