Cansel0694 peki size birşey sormak istiyorum, benimde yumurtamamın üzerinden 11 gün geçti 4 gün önce 2 gün süren lekenmem oldu ve bitti dün erken gebelik testinde silik çizgiyi gördüm fakat bugün kan testim 2,8 çıktı. Ama normalde hep 0 çıkardı. Sizce erken mi yaptırdım kan testini? Olsa çıkar mıydı yardımcı olabilirseniz çok sevinirim