UralAybars0921 Emine_kra oluyor artık bebek büyüyor, rahim de büyüyor. Ben patlayacakmış gibi hissediyorum daha 20. Hafta bitti 😄
Deletedmom_5 Emine_kra Özelikle o haftalarda yemekten sonra çok fena gerilirdi karnım. Bebek büyüdügü icin oluyor 🙂
Pelin__1 Emine_kra Daha duur 27.haftadayım yemek yedikten sonra 1 tabak dahi yesem çatlayacak gibi hissediyorum 😅
Emine_kra UralAybars0921 bende 19 haftaya girecem aynı patlatacak gibi oluyor helede bişeyler yediğimde
UralAybars0921 Emine_kra ben tatlı badem yağı ile iyice yağlıyorum. Bir de çok yememeye çalış, fazla yediğimde de gerilme oluyor
Emelingoo Emine_kra benim de çok geriliyor özellikle yemekten sonra. Arkaya doğru yatık yürümek zorunda kalıyorum 😅 geçmesi için zencefilli çay demliyorum. İyi geliyor. 10 dk içinde sakinliyor karnım.
Emine_kra Emelingoo ayy bende arkaya doğru yürüyünce de belim ağrıyor her türlü hareket etmek zorlaşıyor
serenty_123 28 olucaz patlicak gibi hissediyorum kendimi üstelik 5 kilo aldım ona rağmen şiştim gibi gergin hissediyorum kendimi
serenty_123 Emine_kra benim bu 3 uncu gebeliğim diğerlerinde böyle olmadim inşallah 37 ye kadar dayaniriz😂
Emelingoo Emine_kra hiç sorma çilemiz büyük😂 neler geçmiyor ki. Bugünler de geçecek. Belki daha zorları bile gelecek. Ama daha kolayların da geleceği kesin. Yeterki sağlıklı olalım bizler de bebeklerimiz de.