Melikesiiiiii svmeybgl iyi geliyormuş canım ağrıları hafifletiyormuş bakalım daha göremedim faydasını ama kadın doğum doktorum da kolumdaki uyuşmalar için vermişti iyi geldi
Yldzbebek Melikesiiiiii Son_17gun Bende ilhan beyin hastasıyım medicale geçeceğini biliyordum ama kesin geçiş yaptığını sizden duydum. Şu an medical de mi ilhan bey başladı mı
Esracim Tugceince hiç birşey yiyemeyip sürekli kusanlara takıyorlar birde aşırı grip olanlara bunları duymustum