Tugceince Baş ağrısından kafamı kaldıramıyorum ağrı kesici serum taktır diyenler oldu hamilelikte serum takarlar mı gitsem ? Boşa gitmek istemiyorum .
Aleynaozkayaa Tugceince ben her ay taktırıyorum 7. Ayım ilk ayımdan beri mutlaka her ay taktırmışımdır bir zararı yok
Dilekagrgn Tugceince benimde baş ağrısı cok acilden giriş yapıyorum parol serum takıyorlar daha çabuk topluyorsun ilaç kesmiyor artık
Esracim Tugceince hiç birşey yiyemeyip sürekli kusanlara takıyorlar birde aşırı grip olanlara bunları duymustum
Tugceince Aleynaozkayaa başım ağrıyor desem takarllar mı? Yoksa önemsiz mi görüp gönderirler mi ? Çünkü ilk aylar da da ağrıdan çok hastanelik oldum kimse bişey yapmıyordu 7. Ayı geçtk smdi
Aleynaozkayaa Tugceince ben ne zaman gitsem taktılar devlet de olsa özel de olsa duramıyorum günlerdir ağrıyor dayanamıyorum artık falan diyin takmak zorundalar zaten
Dilekagrgn Tugceince bendede migren var dayanabildiğim kadar dayanıyorum en son artık takatim kalmazsa hastaneye gidiyorum ne kadar süre arayla takarlar bilmiyorum hiç ben üst üste gitmedim hiç
Melikesiiiiii daha dün gece acildeydim baş ağrısı için parol taktılar kendime geldim sabah tekrarladı ağrılarım nörolojiye gittim sabah akşam magnezyum verdi rahatlatır dedi şiddetli migren geçiriyormuşum 🤕 ne kadar doğal yöntem denediysem fayda etmedi Allah şifanı versin ❤
Tugceince Melikesiiiiii Benimde migren var normal şartlar da çok ağır ağrı kesiciler içiyorum ama şuan parol dışında bişy kullanamıyorum oda fayda etmiyor . Magnezyum iy geldi mi peki
Nzl24 Tugceince serum takıyolar canım parolun serumunu direk damardan aldığın aldığın için daha çabuk kesiyo ağrını ve daha uzun süre etkisi kalıyo gittiğinde acile gebe olduğunu söyle takıyolar çokda iyi geliyo
Mosimosi Tugceince hamile olduğunuzu belirtirseniz ona göre bir şey takıyorlar. Ben bir kere taktırmıştım.
Melikesiiiiii svmeybgl iyi geliyormuş canım ağrıları hafifletiyormuş bakalım daha göremedim faydasını ama kadın doğum doktorum da kolumdaki uyuşmalar için vermişti iyi geldi