Merhaba kızlar, herkese iyi bayramlar 😊
10 mayıs pazartesi sabahı nişanım geldi. O günden beri hiç sancım olmadı. Dün akşam sancılarım artınca takipli olduğum hastaneye muayene olmaya gittim. Çatı muayenemi de böylece olmuş oldum. Çok can yakan bir durum yok ama hissettiğim baskı ile panik olup azıcık korkmuş olabilirim 😂 Sonuç olarak ne düzenli sancım çıktı ne de açıklığım vardı. Sabah kalktığımda tekrar lekelenmem olduğunu gördüm. Kasıklarıma ve rahmime yerleşen ağrı bugün hiç geçmedi ve adımlarımı da baya zor atmaya başladım. Sanırım eli kulağında oğluşumun, şu ana kadar çok cesurdum ama tüm cesaretim kırılmış durumda. İnşallah kolayca doğururuz hepimiz 🙊