Ekside asermedim hic yemedim eksi,sivilce sıfır yüzüm masallah hic bozulmadı,kiloyuda cok şükür kalça bacak vs degil sadece gobekte aldım ve sivri karnım amaaaaa kiz olcak 😂 bende cin rus takvimide tutmadı,yüzük makas testine tutmadı,kese sekli testine tutmadı 😂😂 34 deyim doktor kiz diyor beni gören hayir yanlış kesin erkek diyor sen düşün yani 😂😂😂