CansuDRY benim adetim 22 Mayısmıs😂 3 gün var yapsam mı ki acaba bugün rüyamda testim pozitif çıkıyordu adet belirtim hiç yok burda okumuştum göğüs ucu etrafında baloncuk gibi bişeyler çıkıyor gebelik belirtisi oldu bende diyem bi kaç kişi yazmıştı bende de çıkmış aynısından ilk hamileliğim olacak ovulasyonla denedim yumurtlamam 9 mayıstı 10 gün geçmiş yapayım mı ya çok kararsız kaldım