Bebekler 😘 benim adetim gecikti yaa üçüncü günü gecikmenin bugün.19 mayısta iki gün sonra kendi doktorumla görüşmeye gitcem o zaten 19 unda çağırmıştı beni hamilelik testi icin ben dayanamayip gittim acilde yaptırdım ama adetim gecikince tekrar bi umut doldu içime.Acildeki sonuclara göre hamile değilim ama adet gecikmesi yine beni düşüncelere soktu 👶🙄