Edaaa21_ kuzum bende benzer durumdayım adetime 3 gün kala 2,8 çıktı değerim. Ama normalde hep 0,0 çıkardı bende p yüzden ümitlenmiyor değilim. Lekenmem olmuştu birkaç gün önce şimdi geçti gibi ama affedersin akıntımda çok gelmiyor, banada gebeliğe baktırmak için erken olduğumu söylediler. Sende durumlar nasıl var mı böyle belirtilerin,