[silindi] Arzum1 Dilara Bozdemir canım benim adıma da okur musun Allah razı olsun şimdiden teşekkürler ☺️🌸
anneadayiii271 Arzum1 duana benide katarsan çok mutlu olurum canım Allah razı olsun şimdiden adım nupelda 🙏❤️
Kndmr Arzum1 benide katarmısın canım Büşra doğumum yakın o yüzden okumaya çalışıyorum eşimede okutuyorum 😌🥰
Burcutran Burcu_NFUE evet canım eşim e de banada kromozom ve pihtilasma testi yapıldı. Rahim filmi histereskopi ve yapilacak bütün testler yapıldı hıc bir sorunumuz yok Çok şükür. Ama rabbim nasip etmiyor demek ki
bebiskoooo Arzum1 Şeyma canım benim için de okur musun 37 olacağım yarın aşırı ağrılarım var Allah razı olsjn şimdiden 🤲🏻💜
Gamzeeakt Arzum1 Ben hergün bi tane okuyorum siz benide katın duanıza ben hepinizi katarım adım Gamze