Birbensu1 kuzum merhaba iyi bayramlar 🍬 ben kendimi bildim bileli düzensiz adet oluyordum ve inanılmaz ağrılı geçiyordu ağrıdan kusuyordum o derece kötüydü daha sonra evlendim bir yıllık evliyim ve hep derlerdi evlenince adetin düzelir diye ama düzelmedi iki ay olmuyorum bazen üç aya sarkıyordu daha sonra bu böyle olmayacak evliyim gidip muayene olayım dedim kadın hastalıklarına gittim ve dokto ultrasonda baktı polikistik over yumurta tembelliğin var dedi bu çocuk olmasına da engel olur zor olur dedi daha sonra bana doktor adet olduğun da gel hormon testi yapalım bide öyle değerlerine bakalım dedi sonra muayeneden iki ay geçti hala adet olamadım ve düzensiz adet olduğum için ve doktor gebe kalmak zor olur dediği için hiç hamilelikten şüphelenmemiştim daha sonra diş ağrısı ile hastaneye gittiğim de orada doktor sayesinde beş haftalık hamile olduğumu öğrendim şakın umudunu kaybetme stres yapma en önemlisi o 🥰 rabbim isteyen herkese nasip etsin