Kızlar merhaba, 25. Haftamdayım 3 gündür sanki bacaklarımı sonuna kadar açmışım da o bağlar yırtılır gibi olur ya, sol bacagın birleştiği yerde bi sızı var, hareket ederken oluyor bugün daha azaldı ama yatakta dönerken falan zorluyor , ne ağrı ne sızı var vajinamla alakalı , ama bacağın birleşim yeri bi tuhaf bu nedir cok merak ediyorum acıkcası kontrolüme de daha bir hafta var😞