ZeynepEdaa Merhaba tatliş anneler ben bugün 12 haftalık oldum nasipse cumartesi günü doktor kontrolüm var. Çoğu kişi cinsiyetini ogrenirsin diyor fakat emin değilim erkek çocuğunun cinsiyetinin daha erken öğrenildiğini öğrendim fakat merak ediyorum sizler kacinci haftada ogrendiniz ona gore umutlanayim 🙈
AnnesiKuzusu ZeynepEdaa 12+3 de öğrendim erkek bebek ama özelde renkli baktı aynı gün devlete gittim göremedim bacak arasını demişti
ZeynepEdaa Bisaniye İnsanın sabrıyla oynuyor bu bıldırcınlar 😄 inşallah en kisa zamanda hayirlisiyla ogrenirsiniz
ZeynepEdaa AnnesiKuzusu bende özele gidiyorum fakat renkli ultrasonla bakmadi hic siz mi istediniz kendi mi bakti renkli ultrasonla.hayirli olsun bu arada ❤
ZeynepEdaa AnnesiKuzusu bende özele gidiyorum fakat renkli ultrasonla bakmadi hic siz mi istediniz kendi mi bakti renkli ultrasonla.hayirli olsun bu arada ❤
Edanurusta 17 oldum geçen hafta gittiğimde göstermedi nazlı bebeğim. Bacak arasında kordonu varmış gözükmüyor . Bakalım 2 hafta sonra göreceğiz ☺️
ranaa 10. Hafta ve 12. Haftamda farklı doktorlar kız dedi ancak en son gittiğimde 15+4te erkek dedi doktorum. Yani öğrenebilirsin ama kesin söylemezler
AnnesiKuzusu ZeynepEdaa çok sağolun😍 ben normalde hep devlete gidiyorum da kontrollere o gün bi cinsiyet öğrenmek için özele gitmiştik çok değil ama kısa süreli bi renkli de bakmıştı
Sefanur ZeynepEdaa merhaba canım bende 12 haftalıkken gittim doktora cinsiyetini söyledi erkek dedi ama şimdi 21 haftasındayım ve kız dedi doktor 12 haftalıkken bütün bebekler erkek görünürmüş bunu başka bi doktor söyledi bana
ZeynepEdaa Sefanur özele mi gittiniz peki ? İnsan afallar oda zor bi durum kesin görmeden soylemeseler keşke
ZeynepEdaa Ozgeclbnt ayyyy ne güzel maşallah saglikli bir evlat kucaginiza almayi nasip etsin Rabbim insallah
Ilkgozagrimiz ZeynepEdaa benim de bi oglusum olcak ama 12. Haftada ogrenemedik malesef 21+4 de ogrendim o zaman kendini gosterdi beyfendi yani oyle erkek erken goaterir diye bisey yok
Meltem_goksenin Ilkgozagrimiz benim de göstermiyor diye kızdır o diolar😂 sırtı dönük yavrumun göstermek istemiyor napsın😊14+2 yizz bizde😇🤰🏼