haziranin25i yok, çarpıttınya sadece anne olmak şununla mı bunun la mı eşdeğer diyerek. Ben valla onu bunu bilmem. İlk başta bebeğin sağlıklı dünyaya gelmesi önemli olan. Yok ağladığında başında oturmak falan fedakarlık değil mi diye çarpıtmaya hiç gerek yok. Sade ve sadece sigara içmeyeceksin demedim, ilk başta dedim, yani en önemlisi belki de. Çocuk 5-6 yaşlarına geldiğinde astım olacaksa başında ağlarken beklemek fedakarlık değil vicdan olur. Hasta etti annesi çünkü onu o doğmadan. Bunu kastediyorum. Kimse 2 tane 1 tane içiyorum demesin, içenlerin hepsi bebeğinin hakkına giriyor, bu kadar! Övünmeyeler övünülmeyen bu davranışı bırakmak ZORUNDA!!! Hepsi güzel gelecek için yolda, yazık!