İçen de içmeyen de kimse kimseyi lütfen yargılamasın, durumdan memnunda değil zaten içen kişi içmeyen zaten içeni anlamadığı gibi yargı dağıtmakta çok profesyonel gerçekten.
burada bi anket oluşturup sormak istemiş bu soruyu siz yargı dağıtın diye sormuyor açıkçası içmiyorsan, öneri de bulunabilirsin ama yargı dağıtma hakkını kimse size vermiyor açıkçası.
bende kullanıyorum, iradesizlilikle alakalı bi durum değil, canın istemese bile o an içiyorsun, kötü bi durum olduğunun bilincindeyiz elbette ki kimse de böyle bi durumda olmak ta istemez ama durum orta da sadece fikir alışverişi yapılıyor burada siz yargı dağıt diye değil.