Ben hamileliğimi erken öğrendim baya, beta hcg 110 filandı. Öğrendiğim gün sigarayı net bir şekilde bıraktım, kafamda bitirdim daha doğrusu. Eğer kafanızda bitirmezseniz olmaz. Şu an 30+6 günlüğüz. Bugüne kadar sigara dumanının içinde bile kalmadım ya dumanın kokusu da bebeğe zarar verirse diye hem de benim bırakmam kolay olsun diye. Şöyle düşünün içtiğiniz sigara ya bebeğe zarar verirse ve bebek bu zararla ömrü boyunca yaşarsa kendinizi affedebilir misiniz? Sizi bencillikle suçladığında verecek cevabınız olabilir mi?