Aylinnewmom nolursa olsun yok sapasağlam doğdu vs diyenlere kulak asmayin onlar sanslilarmis ama siz daha doğmadigi için bilemezsiniz.gebelik kapalı sihirli bir kutu gibidir .başkalarına bişey olmamış bana da olmaz bahanesiyle kendinizi rahatlatıp içmeye devam etmeyin nolur .bu belki size bir vesile olur bırakırsınız.. yanınızda bulundurmayin içmelerine de müsade etmeyin,uzaklaşın nane çiğneyin, yada taze nane koklayın her aklınıza sigara vurduğunda..benim annem sigarayı nane sayesinde bıraktı..