BuketKurtta Cam biberonlar sızdırma yapıyor, el yakıyor ve Allah korusun bebek kendisi içeceği zaman kafasına düşürebilir. Plastik olanlar zaten sağlık açısından herhangi bi sıkıntı teşkil etmiyolar üstelik hafifler. Cam olanlar ağır oluyo. İlerde bebişler de kendileri kullanmaya başlayacaklar biberonları. Ayrıca 6. Aydan sonra çocuklar meraktan ellerine geçen herşeyi yere atıyorlar. Bunlara göre karar vermenizi öneririm.