Goncagp browns ikinci biberonumuzdu benim oğlum pek emmedi sağmak zorundaydım biberonuda kabul etmiyordu mecbur yine en kötü öyle verdim canım kaba bi duruşu var kavanoz gibi😁😁 ve elimde patladı bildiğiniz çatladı yani suya tutunca biberon kaç yerden çatladı sonra tekrar awent aldık beyimiz beğenmedi yine kullandığım pompa lansinohtu pp biberonunu kullandım hemen kabul etti bende hemen 240 ml camını aldım🙂öyle de kaldı🙂