Aycanmbenim haziranin25i sancı gibi değil de adet olacak gibi ağrı olur ya anlarsın hastalanmam diye öyle oldu şuan hala afet olacakmışım gibi internette rahim açıldığı için benzer diyor ama bu saate kadar bişey olmadı yarın bayram hayrolsun inşallah 😌
haziranin25i Aycanmbenim başlığınız ve konunun içeriğiniz öyle olunca bende sancımı yazdım haftanız yakın bu zamanlarda ağrılarınız olur💜 Sağlıcakla kucağına almak nasip olsun 🤲🏼
Kelebekanne48 Yaprakdokumusever 38 dem önce erken doğum sayılmıyor mu ? Bir sorun büyük ihtimal olmaz ama anne karnında fazla kalması iyidir 38-39 haftalar mesela
haziranin25i Aycanmbenim doktorunla konuşma fırsatın varsa bu tarz konuları doktorunla konuşmada fayda var. Her hamilelik farklı oluyor çünkü 🤗
Yagmurtekinn Kelebekanne48 aa neden öyle diyorsunuz. 36. Haftasını tamamlayan her bebek dünyaya gelmeye hazır hale geliyor, erken değil yani ha geçte değil ama erken de değil zaten gelişimini tamamlamış oluyor
NAZ-Naz Gozde94 Benimde makat geliş merak ediyorum sizin kaçıncı haftada döndü.. Benim 32.hafta dönmedi henüz
Gozde94 NAZ-Naz 35 haftada döndü şuan 37 haftalık oldum en son gittiğimde daha doğuma var merak etme kanala oturmamış dedi
Aycanmbenim Aycanmbenim kızlar yazamadım doğumum biraz sıkıntılı geçtiği için ama evet bebiş geliyormuş 37+3 de bebeğim bayram şekeri gibi gidiverdi hayatımıza 🥰