Kızlar merhaba,
36 haftalığım evimde iki kedi var, parazitleri düzenli yapılır. Bir tanesi erkek dışarı çıkıp gelir. Diğeri de dişi yanağında apse oluştu. Bugün veterinere gittik, veteriner kadın doktorun biliyor mu kedi beslediğini vs söyledi toksoplazma konusunda korkuttu 🤦♀️ Aman zihinsel engelli olmasın diyo aptal aptal konuştu kızlar 🤦♀️
Doktoruma bunu daha önce sormuştum ilk üç sıkıntı sonrasında sıkıntı olmaz aşılı mı dedi evet demiştim. Bişey olmaz demişti konuyu kapatmıştık 🤦♀️