Elifmstf Annecilek doğumu kolaylaştırmak için olan şeylere başladın mı canım erken mi daha okudukça kararsız kaldım ne diyorsun aynı gündeyiz fikir alayim😇
Annecilek Elifmstf ben de kararsız kalıyodum buraları okudum heerkes 35 ten ıtıbaren baslamıs , doktorum da egzersız yap yuruyus yap dedı artık yapıyorum bı de hurma yıyorum gunde bır ıkı tane sımdılık haftaya artırıcam
bu-relives12 cemreninannesi67 benimde 23 özel birşeyler yaptınız mı hurma yürüyüş vs onlara ne zaman başladınız
Hatice4270 Eliiiiiiffff şu sıralar ağrılarım baya arttı ne zaman gelecek diye bekliyorum 🙂sizin nasil