Merorich brvnsubasi akıntı var gibi ıslak hissediyorum ama geneli regl belirtisi yani gögüs hassasiyeti en belirgin oldu bende
Saadet14 brvnsubasi Hamilelik testi yapmadan çok vardi zaten suphe etmekteki en buyuk sebebim o oldu atlet giyemez olmustum o gecti cok şükür ama kasilmalar ve iğne batmalari devam ediyor bulantı hala yok
brvnsubasi Saadet14 benimde bulantım hiç yok ama kasık ağrıları devam ediyor. Sadece idrar testi yaptım net iki çizgi çıktı, Dr görünmeden rahat edemicez sanırımm ☺️
Saadet14 brvnsubasi Ben bayram oncesi test yaptigim gun saglik ocagina ertesi gun devlete 4 gun sonra ozele gittim ama gider gitmez devletteki keseyi gordu 3 haftalikken git canim sende hatta bayram sonrasi kontrole gelin dedi