brvnsubasi Merhaba 4+6 dayım daha yeni öğrendim bebeğimi. Şuan devlet hastanesi poliklinikler kapalı sizler ne durumdasınız, nasıl besleniyorsunuz neler yapıyorsunuz?☺️
Kucukmucize brvnsubasi hayırlısı olsun öncelikle 😊canım yumurta peynir ceviz yoğur yoğurt kefir kuruyemiş et tavuk balık yeşil yapraklı sebzeler bunları tüket 😊
_biranneadayi brvnsubasi ben de 5+2 haftalığım geçen hafta öğrendim hastaneye gidemedim aynı sizin gibi. Ne buldum yiyorum şimdilik çok yağlı ağır yemekler dışında. Hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 🙃🌸
bubuiledudu brvnsubasi hayırlı olsun ben de 5+4 üm erken öğrendim gebeliğimi geçen hafta keseyi görmüştük haftaya yine doktora gideceğim:) hergün peynir süt yumurta avokado ayran ceviz badem vs kuruyemişler ve meyve sabit tüketiyorum. Kendimi kısıtlamıyorum canım bişey isterse yiyorum etimi tavuğumu sebzemi salatamı yiyorum. Bulantım hiç olmadı henüz göğüs hassasiyetim var daha cok geceleri oluyor bir de dün bi kasık ağrım oldu o da pek olan bişey değil şimdilik bu kadar:)
brvnsubasi Kucukmucize çok teşekkürler canım normalde haşlanmış yumurta sevmem dün gece canım istedi diye yedim içgüdüsel heralde😅
brvnsubasi _biranneadayi aminnn sizin içinde hayırlı uğurlu olsun çok değişik bir his, inşallah sağlıkla gelsinler🤲🏼☺️ Hemen hemen aynıyız sizin ilk mi☺️
brvnsubasi Kucukmucize evet öyle yapıcam artık canım çok farklı bir his gerçekten hepimizinki sağlıkla gelsin inşallah🤲🏼☺️
_biranneadayi brvnsubasi evet canımm benim de ilk olacak. Değişik his aynen ya hiçbir şeye benzemiyor🤭😊 Hafif hafif adet sancılarım var. Normalmiş galiba bu. Sende de var mı?
Kucukmucize brvnsubasi evet çok güzel değişik duygu .Amin canım Allah herkese nasip etsin 😊🙏 sormak istediğin birşey varsa bilgim varsa söylerim
brvnsubasi Kucukmucize birde benim kasık agrım ve hafif bulantı dışında bi belirtim yok normal mi acaba☺️
Merorich brvnsubasi bende senin gibiyim yeni öğrendim ve hafiften sabahları mide bulantım oluyor kasıklarımda ağrı
brvnsubasi _biranneadayi evet her an adet olacakmışım gibi ya da adetin ilk günüymüş gibi oluyor ama ara ara🤔☺️
brvnsubasi bubuiledudu hayırlı olsunnn Allahım kucağına almayı nasip etsin inşallah❣️ Benimde göğüs hassasiyeti hiç yok ara ara adet olacakmış gibi agrı oluyor ama düşük şiddette☺️ Bende bunları tüketiyorum ☺️
Saadet14 Bende yeni öğrendim 4 haftalığız kasık bölgeme iğne girer gibi oluyor özellikle sağ tarafım çok ağrıyor normal mi sizce bulantı yok
brvnsubasi Saadet14 benimde solda agrı oluyordu bacağa yayılan hatta. Dr gitmediğim için daha bilmiyorum ama normaldir bence çevremde gördüğüm kadarıyla