Merhaba anneler sizler sezaryen sonrası korseyi kaç gün sonra kullandınız ve hangi markadan memnun kaldınız?
bazı hastanelerde 15-20 gün diyorlar bazılarında eve gider gitmez takılmasını öneriyorlar siz 15-20 gün sonra taktığınızda faydasını gördünüz mü?
bir de 5 gün oldu göbeğim çok az indi genel olarak duruyor ilk gebeliğimdi sizlerde de durum aynı mı?