ecemiko Gul25 haklısınız doktor gelişim geriliği demeyelim ama 3 gün geride dedi üzüldüm açıkçası. Teşekkür ederim 💕
ecemiko aslannaz21 Ramazan döneminde çok bir şey yemedim büyük ihtimalle onunla da alakalı olabilir. Artık düşünmemeye çalışıyorum, ben üzüldükçe bebeğim kıpırdamıyor 😢
ecemiko tazeaane haftaya tekrar kontrolümüz var bakalım bu sefer ne diyecek 😌 uygulamadan da takip ediyorum normal görünüyor ama 🙄
aslannaz21 ecemiko cok haklisin canm zayif dogan bebekler daha hizli kilo alir bende cok iri bebek olsuj istemiyorm dikis vs olmasin istiyorm kizim 4kilo dogdu dikislerden cok cektim ondan dolayi tirsiyorm
Busracobann ecemiko 35+4 de kızımı 2760 doğurdum canım şimdi 33+3 uz daha gelemedik o haftalara inşallah dayanır da bebeğim geliriz o haftalara