Sevgili anneler, dün kontrolüm vardı.
Doktor normal dogum yapman icin hic bir engel yok dedi.
Hersey normal ilerliyor cunku dedi.
Bende panik atak hastası oldugum icin korkuyorum dogumdan.
Sezeryan mı yapsak hocam dedim.
Tercih senin dedi.
Burada okuyorum normal dogum cok iyi 2 güne iyileştim diyende var 15 gün yattım diyen de.
Sezeryan dada aynı sekilde.
Bende dogum anında fenalascam diye Korkuyorum nabızm normaldede yüksek atardı hamilelikte daha da yükseldi. Yani başaramıcam gibi geliyor normal dogumu, o an Dayanamazsam ne olur diyorum, sezeryan dada masaya yatınca fenalascam korkusu var. 3 haftam var dogum icin nasipse.
Çoooook Korkuyorum.
Tecrubeli anneler benim ilk gebeliğim
Biraz tecrubelerinizi paylasır mısınz benimle 🌸🙏