Glbnpk Selino evet taş gibi oluyor bazen. Böyle olunca acaba bunlar sancı kasılma vs de ben mi anlamıyorum diye doktora gittim ama her şey yolunda dedi.
Selino Glbnpk ben doktora sordum rahim yavas yavas kasilmayi ogreniyo tabi dedi. Nst bagladi hatta bu haftaki randevumda. 2 3 tane cizgiye bak bunlar sanci dedi. Artik 2 haftada bir gelmemis soyledi.
Mom080 Glbnpk gece 11 de kudurmaya başlıyor gün içinde bu kadar hareketli olmuyor jetlag bir kızım olacak diye korkuyorum. Ama normalde de çok hareketli 17. Haftadan beri net hissediyorum
Glbnpk Selino evet ben de ilk kez nst ye girdik maksimum 20lerde çıktı sancı. Doğum yaklaşınca bunlar 140-180 olurmuş.
EdaBr Selino kaçıncı haftada nstye bağlandınız acaba. Benim de çok sık sertleşiyor artık, gittikçe artıyor bu durum
Rabis01 Selino 31+2 deyim bugun covid testim pozitif cikti iştahim hic yok umarim bebegimin gelişimini etkilemez bu durum🙏 bana dua edermisiniz kizlar cok agrili geciyor
ozydm Selino bende doymuyorum valla . Ama az yemem lazım. Bebek kilolu bende şişiyorum. Ödeme bağlı el bileğimde karpal tünel sendromu başladı çok ağrım var 😢
Selino EdaBr 31+2 deydim rutin olarak baglicaz dedi doktor. Bi 50 bi 60 cikti sanci. Gerisi 10 20 arasi gitti geldi. Bir de srtik 2 haftada bir gel her gelisinde de once nst gir dedi
Hcrlyla Selino yaa ben oglen gecistirsem aksama kadr cok acikiyorum yiyorum bu sefer öğleni geçirmicem aksam gecistiricem 🤦♀️
EdaBr Selino teşekkür ederim. Ben de 30. Haftadayım yeni gittim aayıkır doktora da sertleşmelerden de bahsettim fakat doktorum normal 1 aylık kontrole gelebilirsin dedi bana