Mom726272 ayseyilmazzzz6161 uzun oldu anlatabildiysem ne mutlu bana hayırlı bayramlar şimdiden kolay gelsin size 😇ben başladım bilee
Mom726272 ayseyilmazzzz6161 fotoğraf paylaşabilirsen at bakalım Bi annenin elinin değdiği herşey güzel olur 🌸
ayseyilmazzzz6161 Mom726272 canım yaptımmm şerrbetini falan hepsini hallettim 😍 ama nasıl fotoğraf paylaşıcam yapamadım🤭
34_21_23 ayseyilmazzzz6161 ben yapıyordum annemde bazen yapıyor. Hatta dolangerde yapıyor onunla güzel oluyor. Yaparsan eğer püf nokta vereyim yufkaların üstünü nemli bi bezle kapat kurumasın
Dilek0809 ayseyilmazzzz6161 harika oluyor ama tereyağını bol bol koyun gerçekten çıtır çıtır mis gibi oluyor. yufka kalırsa da börek yapın sonra o da harika oluyor
Mom726272 ayseyilmazzzz6161 fotoğraf paylaşamıyosan sıkıntı yok canım eminim güzel olmuştur afiyet bal şeker olsun 😊